Training

Kerntrainingen:

  • Zwemtraining op dinsdag van 20.45u tot 21.45u in het Geusseltbad (http://www.geusseltbad.nl/). FM leden krijgen een FM-pas voor gratis toegang tot het zwembad. De training wordt verzorgd door Edo van der Meer in het wedstrijdbad en is een combinatie van conditie en techniektraining . Er zijn meerdere banen beschikbaar zodat iedereen op zijn of haar eigen tempo kan zwemmen.
  • Looptraining op donderdag van 19.00u tot 20.15u. Er wordt verzameld bij de baan op sportpark De Geusselt. Edo besteedt tijdens deze trainingen veel aandacht aan looptechniek en zorgt voor een looptraining waarbij iedereen op eigen niveau kan trainen.
  • Fietstraining op zaterdag om 10.00u vanaf Universiteitssingel 30 (UNS30, voor de ingang van de medische faculteit).  Limburg is fietsgebied bij uitstek, dus er wordt altijd een mooie ronde gereden afgestemd op ieders wensen en met de mogelijkheid tot een terrasje.

zwemtraining

Voor de fanatiekelingen:

  • Looptraining op dinsdagavond samen met de studenten atletiekverenging UROS. Er wordt verzameld om 19.00u bij atletiekbaan Jekerdal en Jos Timans zorgt voor een uitdagende training.
  • Fietstraining op woensdag gecombineerd met Studenten wielervereniging Dutch Mountains. In de zomermaanden vindt tussen 13.00u en 15.00u een training plaats voor de snelle fietsers. Van 15.00u tot 17.00u is de training open voor alle niveaus. Allebei mag natuurlijk ook. Er wordt verzameld bij UNS30 en Edo verzorgt de training. In de wintermaanden (nadat de klok is verzet) vinden de trainingen respectievelijk van 12.30u tot 14.30u en van 14.30u tot 16.30u plaats.
  • Zwemtraining op vrijdag van 21.00u to 22.00u. Er is geen trainer aanwezig, maar er wordt wel voor schema’s gezorgd zodat iedereen weet wat hij of zij moet zwemmen.
  • In de zomermaanden wordt er ook vaak openwater gezwommen bij jachthaven Portofino. Dit wordt afgesproken via de facebook-groep waar je automatisch aan wordt toegevoegd zodra je lid wordt van FM. Ook worden hier extra trainingsmogelijkheden besproken voor leden die aan bovenstaande trainingen nog niet genoeg hebben.

looptraining